woensdag, november 10, 2010

groep 3 is veilig aangekomen


Ook de derde KSU en DomstadHU groep van dit najaar is veilig in het Yellow House aangekomen! Na een lange en daarmee behoorlijk vermoeiende reis zijn Anne, Caroline en Wouter bij ons aan tafel aangeschoven om gelijk aan een smakelijke eerste Atjese avondmaaltijd te beginnen. Nu (het is half negen als ik dit schrijf) liggen ze al op één oor en waarschijnlijk in diepe slaap: na 24 uur reizen moet er nodig bijgetankt worden.
Morgenochtend gaat ook voor hen het traject met en op de scholen beginnen, allereerst door op drie scholen kennis te maken. En we (Josje en ik) hoorden het vandaag nog eens van Pak Sulaiman, de directeur van de Atjese pabo: het traject maakt deze weken erg veel (positiefs) los op de scholen en onder studenten. Misschien nóg wel meer dan bij voorgaande keren, omdat de samenwerking steeds strakker en gestroomlijnder gaat en dat ontgaat de leerkrachten en studenten niet. Er wordt dan ook al weken in de groepen gegrapt: zullen we met deze club een school starten? Pas op, het zou er zo maar van kunnen komen…. En als ouder zou ik mijn kind er zo naar toe brengen!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jullie zijn er! Zet m op!
Ik zie de gado-gado al op tafel staan.
Dat heb ik vandaag thuis ook maar gemaakt, toch beetje heimwee.. en hij leek best :-)

groetjes, Gwendolyn

10:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dag groep 3.....bij deze sterkte, succes en groeten uit Singapore toegewenst! Hans en ik hebben (opnieuw) een prachtige tijd in Aceh gehad en zijn onder de indruk van de mooie resultaten!
AnneM: sorry.....opeens was er niets meer over. :)
Maak ik goed in Nederland, oké?

Jan van der Klis

10:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben voor... laten wij een (pilot)school starten! Hoop echt nog eens terug te mogen komen op onze school 59. Heb nu al heimwee.

Veel succes en veel plezier groep 3!

Selamat Siang,
Jenny

11:57 a.m.  
Anonymous Eveline said...

Hee groep 3!! Geweldig dat jullie er zijn! Zo gek om te zien dat jullie op dezelfde plek zijn nu. Geniet er met volle teugen van! Ik ben stiekem wel jaloers hoor.
Ik ben benieuwd naar al jullie belevenissen!

Selamat Malam (voor jullie)!

Groetjes,

Eveline

Ps. geniet ook van het weer, ik kan er hier in Nederland maar moeilijk aan wennen!;-)

1:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home